Vi är mycket måna om våra resenärers hälsa. Därför följer vi, tillsammans med Tallink & Silja, givetvis Folkhälsomyndigheten och övriga myndigheters råd och rekommendationer gällande Covid-19. Alltså kan premisserna för detta arrangemang komma att förändras i det fall nya rekommendationer och restriktioner införs. Vi kommer att följa läget noga och uppdatera er löpande.
Om vi med anledning av nya restriktioner tvingas skjuta fram arrangemanget erbjuds samtliga resenärer en ny resa senare under våren 2022. Skulle det med anledning av restriktioner bli omöjligt att genomföra arrangemanget innan den 1 juni 2022 kommer samtliga av Amidors resenärer erbjudas full återbetalning.
För det fall att en ersättningsresa genomförs, men en resenär inte vill eller kan deltaga, återbetalas en summa motsvarande kostnaden för den enskilda resenären, exklusive en administrativ avgift om 250 kr.
Läs våra fullständiga avbokningsvillkor kopplat till Covid-19, här.
Vi måste tyvärr meddela att vi med anledning av Covid-19 och de rådande restriktionerna behöver skjuta fram avgången den 5/2-2022.
Varför?
Med de rådande restriktionerna är det omöjligt för oss och Tallink & Silja att genomföra arrangemanget med antalet inbokade resenärer.
Hur påverkas du?
Avgången skjuts fram tills senare under under våren.
Till vilket datum skjuts det fram?
Vi för just nu samtal med Tallink & Silja för att hitta ett lämpligt datum.
När vi har bestämt ett datum kommer vi att meddela dig omgående!
Vad händer om restriktionerna förlängs?
Om restriktionerna förlängs och att vi med anledning av det inte kan genomföra arrangemanget innan den 1 juni 2022, kommer du att erbjudas full återbetalning.
Vi kommer att informera er löpande om det rådande läget och det nya förutsättningarna.
Frågor? Tveka inte att höra av dig till oss på kundtjanst@amidor.se!
Under ett dygn kommer det bjudas på fest, underhållning och oförglömliga överraskningar ombord fartyget Galaxy.
Se till att säkra din plats till årets händelse.
Artemisgatan 21
115 42 Stockholm
Sverige